یا مهدی (عج) ادرکنی

یا مهدی (عج) ادرکنی
یا مهدی (عج) ادرکنی

باز شد فصل بهار و آن گل رعنا نيامد

 

باز صبح ديگر آمد يوسف زهرا نيامد

 

عاشقان گويند با هم شمع جمع عاشقان كو؟

 

دوستان پرسند از هم مهدي آمد يا نيامد؟

 

اين نداي هر گرفتار است در هر بامدادي

 

 اي خدا امروز هم صبح آمد و مولا نيامد

 

شيعيان گمگشته اي دارند در شهر مدينه

تا

 كه آن گمگشته را مهدي كند پيدا نيامد

 

اين ندا از پرچم سرخ حسين آيد همواره

 

كز جه تنها وارث خونهاي عاشورا نيامد

   

   (بيا آقا جانم)

 

نوجوانان پير گرديدند و پيران دسته دسته

 

آرزو در زير گل بردند و آقا نيامد

 

    (ديگه كي ميخاي بياي)

 

نياد اون روزي كه بي يادت شب بشه

 

نياد اون شبي كه بيخيال باشم يادت نكنم آقا

 

آقا جانم ،آقاجانم

 

 السلام عليك يا وارث خون انبيا و رسله و اهل بيت رسول الله

السلام عليك يا بن رسول لله

السلام عليك يا بقية الله في ارضه

آقا من منتظرتم هستم تا بيايي و انتقام سيلي و گوشواره را بگيري

 

آقا من منتظرتم هستم تا بيايي و انتقام مادرم زهرا را بگيري

آقا من منتظرتم هستم تا بيايي و انتقام سيلي به عمه زينب (س) را بگيري

 

دعايم كن يا صاحب الزمان

ترسم همه عمر اين است كه تو بيايي من تو خاك باشم آقا

اللهم ان حال بيني و بينه الموت فاخرجني من قبري موتزرا كفني شاهرا سيفي مجردا قناتي

ملبيا دعوت الداعي في الحاضره و البادي

اللهم عجل لوليك الفرج و العافية و النصر و جعلنا من خير انصاره و اعوانه و المستشهدين بين

يديه

برحمتك و رافتك يا ارحم الراحمين

صلوات

 

یا مهدی (عج) ادرکنی

 

 





:: موضوعات مرتبط: , , ,
:: برچسب‌ها: مداحي , فاطميه 93 , محرم92 , اربعين ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : خادم الحسین
تاریخ : سه شنبه 19 فروردين 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: